Szállítás és Fizetés

FIZETÉS FELTÉTELEK

KÉSZPÉNZES VAGY BANKKÁRTYÁS FIZETÉS FUTÁRNAK (UTÁNVÉT)

Rendelésed ellenértékét a kiszállítást végző futárnak is kifizetheted. Ekkor egy olyan elismervényt kapsz majd, amely egyszerre igazolja a csomag átvételét és a fizetés tényét. Az utánvétkezelés díja 0 Ft.

FIZETÉS STRIPE SEGÍTSÉGÉVEL (ONLINE BANKKÁRTYÁS FIZETÉS)

Stripe Logo | Symbol, History, PNG (3840*2160)

A Stripe elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával fizetni online áruházunkban. 

A bankkártyás fizetéshez nem szükséges a regisztráció, elég megadni bankkártyád számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet.

Fizetéshez használhatod:

  • Mastercard vagy Maestro bankkártyádat
  • Visa vagy Electron bankkártyádat
  • Amex bankkártyádat

A bankkártyás fizetésnek a vásárló részére nincsen felára.

További információ: www.stripe.com
Előre utalásos / online bankkártyás fizetés esetén a vásárló a megrendelt termékek szállítási és egyéb szolgáltatási díjakkal növelt árát azok kiszállítását, illetve átvételét megelőzően fizeti meg a Szolgáltató OTP Bank Nyrt.-nél vezetett 11733003-27315826 számú bankszámlára banki átutalással. 
Előre utalás / online bankkártyás fizetés esetén a vásárló a megrendelt termékek átvételére csak az összeg Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követően jogosult.

 Szállítási feltételek

HÁZHOZSZÁLLÍTÁS MPL FUTÁRSZOLGÁLATTAL: 0 Ft

Termékeinket akár két napon belül megkaphatod, futárunk általi házhoz szállítással. A csomagot kérheted a munkahelyedre, vagy a lakásodra, munkanapon 9.00 és 17.00 óra között. 

Azt javasoljuk, hogy mindenképp olyan szállítási helyet adj meg, ahol biztosan megtalál téged, vagy megbízottadat a futárunk, ha 9.00 és 17.00 óra között meglátogat. 

Amennyiben utánvétes fizetést választasz, akkor arról is gondoskodj, ha nem te, hanem egy megbízottad várja a csomagot, akkor rendelkezésére álljon a számla kiegyenlítéséhez szükséges összeg. Rendeléskor megadhatod a kiszállítással kapcsolatos adatokat a megjegyzés rovatba (pl. kapucsengő, porta, megbízott, stb). 

Amennyiben bármilyen problémába ütközöl a szállítás kapcsán, kérlek hívd a szerződött logisztikai partnerünk, az MPL Futárszolgálat ügyfélszolgálati telefonszámát, ahol a visszaigazoló levélben kapott nyomonkövetési kód segítségével kaphatsz pontos információkat.

SZÁLLÍTÁS POSTAPONTOKRA : 0 Ft

Lehetőséged van a hozzád legközelebb lévő Postapontra,  csomagautomatába kérni a csomagod, így a csomagot bármikor átveheted és nem kell a futárhoz igazodnod. 

A csomagautomaták többségét 0-24 órában haszálhatod.

SZEMÉLYES ÁTVÉTEL

Személyes átvételre jelenleg sajnos nincs lehetőség sem székhelyünkön, sem telephelyünkön. 

1.10 Akciók, csomagajánlatok

Egyes időszakokban a honlapon bizonyos akciókat, eltérő szállítási költséget, garancia plusz garanciaidőt, csomagajánlatokat hirdetünk, melyekről részletes tájékoztatást adunk az akciós bannerre, fejlécre kattintva, illetve telefonon ügyfélszolgálatunk, és értékesítő munkatársaink is kérdés esetén felvilágosítást adnak.Fent tartjuk a jogot, hogy a „meglepetésként” hirdetett ajándékot a megrendelés visszaigazolásáig nem fedjük fel.